Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Laporan teknik meletakkan iklan adsense di blog Melayu

Tuesday, June 17, 2008 www.tips-fb.com by Admin · 3 comments
Filed under:



Saya baru menyiapkan laporan satu teknik gray hat adsense, bagaimana meletakkan iklan adsense di blog Melayu.

Seperti mana yang diketahui Blog Bahasa Melayu tidak akan keluar iklan adsense. Kalau keluarkan pun iklan layanan masyarakat.

Lihat contoh blog saya ni:

http://blogmelayukeluaradsense.blogspot.com

Oleh kerana landing page saya belum buat lagi, Sekarang saya tawarkan dengan harga pengenalan RM20 sahaja. RM30 Harga pengenalan sudah tamat.

Laporan berbayar ini adalah padat dengan panduan teknikal dan hanya mempunyai 12 muka surat sahaja. Walau pun nampak mahal, saya percaya anda akan dapat balik modal dengan mudah dan laporan ini sebenarnya membantu memecahkan kebuntuan kepada blogger yang mempunyai masalah berbahasa Inggeris ( seperti saya huhu) tetapi mempunyai trafik yang tinggi dengan blog Berbahasa Melayu.

Bonus Percuma:

Tawaran separuh harga semua produk terpilih saya seperti :

Adsense Segera

Peelawayad

1clickcover

Pushbutton cover

Exit Feedback Trapper

Lubuk Grafik

Koleksi MRR

Untuk maklumat lanjut dan tempahan sila ke:

Comments

3 comments to "Laporan teknik meletakkan iklan adsense di blog Melayu"
  1. Anonymous says:

    Saya tengok kat sini harganya RM20.00, bila masuk kat blog untuk bayaran harganya RM30.00. Cuma nak tanya, mana satu harga sebenar. Satu lagi, saya jugak bercdg nak beli Adsense Segera sekali. Kalau sy beli report ni, maknanya saya cuma perlu bayar 18.50 (separuh harga) untuk Adsense segera..tapi..adakah jumlahnya akan jadi RM38.50 atau RM 48.50. Tolong jelaskan. Terima kasih

  2. Terima kasih melordy kerana berminat,

    Maaf RM20 adalah harga pengenalan dan tawaran tersebut telah tamat tetapi saya terlupa nak update.

    Sekarang saya dah update. Harganya RM30.

    Tentang tawaran separuh harga tersebut hanya boleh dibuat selepas anda membeli laporan ini, saya akan beri link untuk belian separuh harga.

    tq

  3. :) hi salam perkenalan. blog ini best. kunjungi blog saya juga ya

    http://akutube.blogspot.com