Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Sangap menunggu Nuffnang

Friday, January 21, 2011 www.tips-fb.com by Admin · 3 comments
Filed under: ,

Salam,
Memang agak lama saya tak update blog cari duit internet ini. Bukan bermakna saya tidak cari duit internet lagi tetapi aktiviti saya kini kian terbatas. Maksud 'sangap' pada tajuk entri kali ini bukannya bermaksud 18SX tetapi sangap = mengantuk menunggu duit dari Nuffnang.

Ini kerana saya banyak membantu wife saya dengan kedai pakaiannya http://www.shazlinshoppe.com/. Walau pun website ni saya pun tak sempat nak update, sebagai seorang yang mempunyai hobi mendalam dengan web, website mesti disetup dahulu walaupun kedai offline baru dibuka. Jangan tak percaya modal untuk membeli kedai saya ni, sebahagian darinya ialah dari income cari duit internet saya!

Baca Lagi


Sekarang pula setelah masa saya banyak dihabiskan di kedai wife saya,saya mendapat idea untuk menyambung semula hobi saya masa remaja dahulu iaitu print t'shirt. Nanti korang boleh lah order ya..

Saya sempat untuk online untuk cari duit internet bermula jam 10 pm. Jadi tak banyak aktiviti yang saya sempat buat kecuali update blog.Seperti yang saya katakan dahulu blog mesti diupdate setiap hari untuk success kecuali yang auto blog.

Income dari blog biasalah seperti iklan individu dan PPC seperti adsense,manggaad dan paling popular di Malaysia ialah Nuffnang.

Alhamdulillah, awal bulan ni saya dah menerima payment dari manggaad melalui transfer online. Tidak spt Nuffnang yang mempunyai sistemnya sendiri, iklan manggaad memerlukan kita email mereka untuk cashout.

Nuffnang mempunyai sistemnya yang jelas dan kita hanya klik sekali sahaja untuk cashout jika layak melepas had minima pengeluaran iaitu RM50.

Namun begitu saya dengar ramai yang mengeluh dengan Nuffnang ni, ada seorang blogger terkenal pun terpaksa menunggu setahun untuk cashout Nuffnang..sangap menunggu nak rasa duit Nuffnang.

Saya pula tak la hebat sangat dengan Nuffnang ni, belum cecah 5 angka lagi tapi kira ok la kot.. RM9,672.07 sejak 5 tahun.



Saya memang tidak terfikir nak buat ebook pasal nuffnang ni, tapi tadi saya menerima message di FB dari seorang sahabat mengenai video percuma iaitu "Enam Teknik Rahsia Nuffnang" dari saudara Amirul Hafiz.

Oleh kerana video ini adalah percuma, rugi kalau anda tidak mendapatkannya sekurang-kurangnya tahu sedikit enam rahsia Nuffnang saudara Amirul ni.

Jangan tak download :

http://blalang.com/cl/rahsianuffnang.htm

Semoga memberi sedikit motivasi kepada anda.

Salam,
~Blalang~
Jangan sangap dengan Nuffnang...

Comments

3 comments to "Sangap menunggu Nuffnang"
  1. wah income dah mencecah hampir 10K.. syukur rezeki anda tu

  2. seronoknya..saya bari lagi berblogging nie..baca nie naik semangatpula rasanya

  3. tahniah murah rezeki dia..blog pun banyak informasi, semoga success selalu.