Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Melekat di paypal

Friday, October 08, 2010 www.tips-fb.com by Admin · 3 comments
Filed under: ,

Salam Jumaat,

Nampaknya saya semakin melekat dengan gumgum.com Selain Adsense saya jarang mendapat duit USD dalam jumlah yang besar iaitu lebih dari $USD100 sebulan tetapi sejak saya join gumgum.com ni mulai entri saya pada 18 Aug

http://blalang.blogspot.com/2010/08/usd2887-dalam-masa-4-hari.html

Tidak sampai 2 bulan saya telah mendapat payment melalui akaun paypal saya sebanyak $USD 234.96 lebih kurang RM700 ++ dari gumgum. Dan cara nak ikuti program ini lagi senang dari program-program yang lain.




Baca Lagi

Gumgum ialah program iklan di gambar, jadi memang menjadi kelebihan kepada photoblog yang selama ni menjadi anak tiri Adsense kerana selalu mendapat iklan adsense yang keyword harga murah.

Lagi satu kelebihan gumgum ni ialah ia boleh diletakkan di blog Melayu.

Sebelum itu, saya terlupa nak beritahu saya baru lancarkan satu projek produk digital Friday Surprise. Friday Surprise ini akan menawarkan produk-produk digital dari IM antarabangsa dengan harga mustahil.

Oleh kerana projek ini adalah untuk pasaran luar, email saya kepada subcriber adalah dalam bahasa Inggeris dan pembayaran melalui paypal.

Jika anda berminat untuk menjadi pelanggan saya, boleh mendaftar dan mendapat ebook PLR Percuma di:

http://download-ebook.biz/gv/


Pada minggu pertama minggu lepas saya telah menjual perisian membuat ebook cover, CD,box dsb dengan hanya 3 minit. Anda tidak perlu mengupah designer lagi.



dan pada minggu ini panduan menarik trafik ke blog anda dari laman-laman sosial.




Bagaimana pun jika anda tidak berminat menjadi mail list saya, anda masih boleh dapatkan tawaran harga runtuh ini di ruangan sebelah kiri entri ini.

Dan jika anda berminat untuk mendapatkannya tetapi melalui pembayaran bank tempatan boleh tinggal pesanan di ruangan komen dengan harga USD1 = RM3.00


Jumpa lagi..
Salam

~blalang~

Melekat Cari duit Internet


Comments

3 comments to "Melekat di paypal"
  1. macam mana kita nak tahu gumgum tu dah berfungsi kat page kita?

  2. Cari JobSide buat tambahan jajan .... Inf BB : 5EE. 80. AFE :)

  3. Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman daripada Syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
    di dunia? jika ya, hubungi kami sekarang kerana kami menawarkan pinjaman kepada semua
    kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan.Kami menawarkan
    pinjaman pada kadar faedah 2%, Hubungi kami melalui Whatsapp +918794792073
    mghfbibdgf@gmail.com

    BORANG PERMOHONAN PENCARI PINJAMAN
    *******************************
    1) Nama Penuh:
    2) Jantina:
    3) Amaun Pinjaman Diperlukan:
    4) Tempoh Pinjaman:
    5) Negara:
    6) Alamat Rumah:
    7) Nombor Mudah Alih:
    8) Nombor Faks:
    9) Pekerjaan:
    10) Pendapatan Bulanan:
    11) Tarikh Gaji:
    12) Tujuan pinjaman:
    13) Di manakah anda mendapat iklan pinjaman kami:
    mghfbibdgf@gmail.com