Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Pendapatan Pasif

Saturday, March 26, 2011 www.tips-fb.com by Admin · 4 comments
Filed under: ,



Salam,

Sejak akhir2 ni, aku mmg kurang aktiviti cari duit internet kecuali update blog dan moderate yahoogroups aku. Blog-blog aku yang lain pun banyak tak update kecuali yang auto blog.

Ni semua angkara aku mula mengalihkan perniagaan kpd offline. Tak sempat nak mengonline kan biz offline walaupun mmg dah ada banyak plan di kepala. Selagi aku masih biz part time mmg la xde masa.

Berbalik kepada bisness offline aku, sebenarnya aku sibuk membantu wife dengan bisnes pakaian dia. Org rumah aku mmg seorang penjual yang berbakat sedangkan aku mmg keras lidah nak mempengaruhi customer hehe.

Baca Artikel Penuh



Income online aku walau pun agak merosot juga tapi masih boleh tahan lah. Aku pun dah lama tak join affiliate ebook-ebook IM lain kerana sebab tertentu.

Nama pun pendapatan pasif, kerja-kerja kita yang lama masih memberi pendapatan kepada kita walau pun kita dah buat benda lain.

Contohnya dari Google Adsense, Nuffnang (huawwww sangap) dan paling best dari income dari streamyx yang masih kekal kasik duit tiap-tiap bulan pada aku.

Google Adsense dan Nuffnang ramai yang dah biasa, tapi income dari streamyx ni yang lain sikit sebab lom ramai yang join.

Klik Untuk Besarkan.

Tujuan aku tunjuk screenshot ni bukan nak riyak tapi nak mengajak korang join sama-sama cari duit dari streamyx iaitu dengan menjadi agen streamyx.

Di zaman internet ni,rasanya tak sukar nak cari pelanggan baru streamyx walaupun banyak lagi ISP-ISP broadband lain.

Setelah lebih 7 tahun berinternet, pada aku streamyx adalah the best of the worst hahaha..pasal ia menggunakan laluan tembaga yang tetap bukan menggunakan wireless. Sales after service yang terbaik juga adalah dari streamyx.

Jom jadi agen dan buat duit dari streamyx,

DAFTAR AGEN STREAMYX DI SINI


~blalang~
Cari Duit Intenet

Comments

4 comments to "Pendapatan Pasif"
  1. Offline pun masyuk juga..lagi senang nak buat sale..cuma penat sikit la..

    buat duit

  2. offline pun mesti masyuk.terfikir gak nk buat duit offline

  3. Bisnis online ternyata mudah banget lho, gak perlu modal banyak bisa mendapat juataan,
    anda gak percaya? ini ada satu bisnis yang hanya bermodalkan 25rb bisa dapat keuntungan jutaan bahkan tanpa batas, Info selengkapnya klik disini

  4. Cari JobSide buat tambahan jajan .... Inf BB : 5EE. 80. AFE :)