Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

USD28.87 dalam masa 4 hari

Wednesday, August 18, 2010 www.tips-fb.com by Admin · 2 comments
Filed under: ,


 USD28.87 dalam masa 4 hari spt screen shot di atas dari program Gumgum . Gumgum ialah program cari duit internet dengan letak iklan di gambar. Aku dah register benda ni lama dah tapi lupa nak activate sehingga aku terbaca pasal program ni yang di bincangka di forum wangcyber.

Ini yang menariknya forum wangcyber, macam-macam program buat duit internet yang dikongsi bersama ahlinya. Aku bukan jenis orang yang suka berforum. Selain dari wangcyber , forum lain yang aku suka jenguk semestinya program DP dan sesekali forum Blackhat hehe.

Sesiapa yang belum join forum tu, saya amat recommend join forum wangcyber.

Semuanya forum yang ada masyuk la kan, apa lagi forum yang mengumpat kisah artis. Namun terpulanglah kat minat korang, kalau korang suka life artis sukahatilah. Apa pun kita gunakan internet untuk mendapat info terbaru. 

Berbalik pada program gumgum tadi, hasilnya walau pun sikit tapi kira berbaloi juga. USD28.87 kalau convert ke RM dah nak dekat RM100 juga kan. Pembayaran gumgum kepada kita ialah dgn melalui paypal dan kalau dibaca, pembayaran dibuat sebulan selepas hujung bulan bemakna dalam masa 2 bulan baru diaorang transfer ke paypal kita.

Alternatif lain selain dari cari duit internet dengan Adsense, Nuffnang, Manggaad , TLA dan lain-lainnya. Apa yang penting kita masyuk dengan rezeki yang kita usahakan sendiri.

Dengan gumgum kita ada pilihan untuk pilih untuk tidak mengeluarkan iklan rokok dan arak. Tu yg penting supaya rezeki yang kita cari di internet ni tidak diragui untuk belanja keluarga di bazaar Ramadhan .

Akhir sekali, selamat berpuasa dan bersahur kerana bersahur tu banyak kelebihannya.

Salam,
~blalang~
Cari Duit Internet Dengan Gambar Pun Boleh. 

Comments

2 comments to "USD28.87 dalam masa 4 hari"
  1. waaaa.. earning yg menarik! saya mesti cuba, kekekee

  2. Very complete and interesting information but for 3 weeks I feel a persistent pain, located in the crotch, the anus and the sacral region, searching the internet. Symptom of the inflamed vesicle? Worried I keep looking .. and I find a pageWHAT ARE THE CAUSES SEMINAL VESICULA ? Where do I find answers to my concerns? Why does our Vesicula Seminal get sick? Causes of vesiculitis? What is the Seminal Vesicle? Vesiculitis symptoms? How does Vesicula Seminal work? How to take care of our vesicle? Problems with Vesicula Seminal? ... we find much more ... Consejosalud.es