Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Klik-klik dapat duit

Wednesday, April 14, 2010 www.tips-fb.com by Admin · 2 comments
Filed under: , ,

Salam,

Maaf lama tak update blog ni. Saya memang jarang update blog ni kerana sekarang sudah banyak blog cari duit internet berbahasa Melayu dari rakan-rakan IM yang lain. Apa pun keyword "cari duit internet' dalam google, blog ini masih mengekalkannya.

Klik-klik dapat duit, ingat tak tag ni yang dibuat oleh salah satu program yang gempak sampai iklan di media utama. Ternyata program yang cepat panas ni cepat juga sejuk.

Program sebenar pay per click (PPC) yang proper seperti google adsense,chitika dan sebuah program yang saya akan kongsikan di sini terus mendapat tempat untuk blogger cari duit internet.

Program PPC ni ialah pengunjung datang klik-klik baru dapat duit bukannya kita join program, lepas tu kita yang klik-klik lepas tu kita dapat duit. Memang ada website mat saleh yang klik-klik boleh dapat duit tapi imbuhannya ciput sangat tidak berbaloi dengan masa kita. Tapi masih tidak salah mencuba untuk cari duit internet, janji masyukkk.

Jika anda cari duit internet dengan google adsense, saya amat cadangkan anda mendapatkan produk jana wang adsense tulisan Nawar kerana pada saya produk ini adalah produk yang terbaik dikalangan ebook berbahasa Melayu.

Walau pun tulisannya dalam bahasa Melayu tetapi teknik yang digunakan adalah cukup antarabangsa. Cara menarik trafik yang berkualiti dari global ke blog kita dengan tujuan untuk mengharapkan pelawat klik-klik lubang duit kita.

Memang diakui produk "Jana Wang Adsense" adalah yang terbaik, sebab itu saya tidak bertangguh untuk membeli lesen RR dari Nawar kerana kualiti produk ini. Saya terpaksa menolak tawaran seorang IM yang otai yang lain kerana keyakinan saya kepada produk jana wang adsense ini.

Berkenaan dengan program lain yang saya ingin kongsikan ialah clicksor. Saya dah lama daftar, install dan tinggal di blog saya, semalam saya check dah boleh cash out. Pembayaran adalah melalaui paypal dengan minimum payout USD50.

Secara purata dengan pengunjung blog bawah 500 orang sehari , page impression sahaja kita boleh dapat sekurang-kurangnya USD1 sehari. Itu tak campur dengan earning jika ada klik-klik.

Oleh itu jika anda belum berjaya dengan klik-klik dapat duit dari google adsense saya syorkan anda mendapatkan produk Jana Wang Adsense :

==> http://www.blalang.com/janawangadsense/


Atau mencuba program clicksor.







Selamat mencuba jika belum cuba, tetapi kalau dah cuba diharap sama-sama kita dapat cari duit internet.

Salam.
~blalang~

Cari Duit Internet VS increment ciput hohoho

Comments

2 comments to "Klik-klik dapat duit"
  1. salam bro...

    adakah program sesuai kat niche blog atau personal blog...

  2. buat duit dengan klik aje...

    http://www.exclusivemails.net/pages/index.php?refid=ezkenzo

    exclusivemails.net