Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Payment Notification

Monday, March 01, 2010 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments
Filed under:

Salam,

Related dengan post saya sebelum ini, cari duit dengan streamyx ramai yang telah join tetapi belum berapa aktif. Sesiapa yang mendaftar tu jangan malu-malu memperkenalkan diri anda sebagai agen streamyx dan celcom BB.

Komisyennya tinggi beb, rugi kalau dilepaskan. Terutama kalau dapat pakej business seperti PPOA dan SDSL. Komisyen RM1000 untuk satu customer jer. Pak cik kayooo.

Mana tau anda bekerja di kilang dan rapat dengan IT person anda boleh melobi dan komisyen bahagi dua dengan dia. Saya biasanya cari makan macam gitu lah, kita pasang kaki lagi.

Nak proses order pun senang dan tidak banyak birokrasi. Rasanya lagi mudah apply streamyx melalui cara ini dari kedai TM hehe kerana kita boleh buat order malam dan company akan buat esok pagi-pagi lagi.

Ok ini adalah bukti pembayaran dari Micropurple kepada saya dalam bulan Feb 10. Sebulan dia bayar dua kali. Pembayaran melalui cek ke akaun kita, 3 hari dah boleh withdraw.

11 Feb: RM440
28 Feb : RM 291.35





Siapa nak kasi beb, ini kira macam cari duit internet juga kalau anda rajin promosi di internet dengan melalui forum , newsgroup , blog dan sebagainya. Apa yang penting jika ada usaha Insyallah ada rezekinya.

Jangan lupa sekodeng post entry saya yg lepas:

http://blalang.blogspot.com/2010/02/cari-duit-dengan-streamyx-komisyen-200.html


Kalau bukan streamyx, ia tak cukup bagus!

~blalang~
Cari duit internet via streamyx network.

Comments

0 comments to "Payment Notification"