Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Cek dari affiliate

Wednesday, January 20, 2010 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments
Filed under:

Duit dari internet? Macam mana tu? Boleh percaya ke? Itulah yang bermain di fikiran netter. Pada saya rugilah siapa yang berinternet tetapi tidak dapat menjana wang sesen pun darinya. Kepada yang mereka yang telah berjaya berkata Internet adalah lubuk emas yang menanti untuk kita mengautnya.

Macamana nak cari duit internet tapi tiada pengalaman langsung? Saya banyak kali recommendkan masuk program affiliate. Hari ini saya mendapat email lagi dari sebuah program affiliate yang saya join.

Nak hantar cek katanya.



Saya pun semaklah di web mereka tak sangka dah dapat RM589. Alhamdulillah, Dapat balik bayar yuran dan baju taekwando anak saya baru mendaftar hari ni sebanyak RM100 tu.



Cerita pasal affiliate ni, saya ni taklah pakar sangat. Ada ramai lagi yang pakar affiliate seperti Ammar Zahar, Jamal, Zamri Nanyan dan ramai lagi.

Saya baru terima email ini dari Zamri Nanyan dan beliau buka satu peluang keemasan untuk setiap orang yang berminat untuk berjumpa jutawan dan usahawan internet negara!
Saya rasa biar Zamri sahaja terangkan kepada anda di bawah... tapi pastikan anda ambil tindakan segera dan buat pesanan secepat mungkin.
Selalunya, seminar sebegini memang sold-out!

Salam,
~blalang~

Seminar Pakar Affiliate akan berlangsung pada hari Sabtu, 23 Januari nanti dan 100 tempat duduk sudah dipenuhi dengan pembeli Pakar Affiliate.

Namun ada berita baik untuk anda yang ingin hadir ke seminar ini tapi tidak ingin untuk dapatkan program Pakar Affiliate buat masa sekarang (mungkin anda akan beli pada masa akan datang).

Jadi, saya sediakan tawaran istimewa untuk anda hadirkan diri juga.
Seminar adalah tempat untuk anda belajar dan juga buat 'networking'. Networking adalah penting untuk memudahkan bisnes anda. Jadi,tak hairanlah ada yang sanggup habiskan ribuan ringgit setiap tahun semata-mata untuk hadiri seminar walaupun seminar yang dihadiri tak berkaitan dengan bidang mereka.

Berita baiknya ialah seminar Pakar Affiliate dapat menerima beberapa lagi tempahan pada harga diskaun 50%!

Kenapa ianya berlaku?
Anda boleh baca di laman web di bawah dan ambil tindakan segera.
http://www.blalang.com/seminaraffiliate.html

Jumpa anda di seminar nanti!
ikhlas,
Zamri Nanyan
http://www.blalang.com/seminaraffiliate.html

ps. dengan kurang RM100, anda dapat jumpa jutawan internet dan usahawan yang telahpun
berjaya di dalam bidang ini. Siapa lagi boleh berikan harga sebegini?
pps. seminar ini benar-benar bernilai RM1,299 kerana saya sendiri akan dedahkan kepada anda strategi (bukan sekadar tactic) $1,000 sebulan yang saya praktikkan.

http://www.blalang.com/seminaraffiliate.html

Comments

0 comments to "Cek dari affiliate"