Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Bagaimana cari duit internet dengan PPL

Monday, October 05, 2009 www.tips-fb.com by Admin · 1 comments
Filed under:

Salam sahabat,

Sekejap jer rasanya dah nak sampai penghujung Syawal. Kalau nak/belum berpuasa 6, "masa dah nak time", tinggal minggu ni sahaja.

Rasanya saya pernah bercerita mengenai apa itu ppl tetapi oleh kerana banyak lagi pertanyaan ke inbox saya mengenai ppl ini, saya refresh sekali lagi khas kepada newbie.

PPL adalah ringkasan dari "pay per lead". Program ini bekerja dengan membayar kita sejumlah wang yang ditetapkan setiap satu email yang mendaftar di bawah link affiliate kita.

PPL adalah cara paling mudah untuk buat duit online kerana kita tidak perlu bermodalkan apa-apa pun. Hanay perlu daftar dan kemudian promosi link affiliate kita menyuruh orang lain mendaftar email untuk memuat turun fail/report yang diberi percuma.

Dalam apa-apa program cari duit internet, apa yang penting sekali ialah perancangan dan bagaimana kita boleh buat duit sebanyak mana yang mungkin. Untuk ppl saya tiada menyertai semua ppl kecuali produk yang diberikan adalah berfaedah,bernilai, komersil iaitu yang dapat membantu orang lain mendapat sedikit info.

Ini adalah kerana jika kita suka-suka promosikan link affiliate ppl kepada rakan,list dan sebagainya sedikit sebanyak mengganggu kredibiliti. Ini kerana ppl ini bertujuan mengumpul list (senarai penerima email yang berdaftar) oleh penganjur program ppl itu. Jika si mamat ni jenis suka spam dan suka promosi secara hyperaktif akan menggangu inbox email list (yang kita suruh register sebelum ini dalam ppl)

Walau pun PPL boleh cari duit internet cara termudah tetapi ada juga program ppl yang penganjurnya meletakkan tahap minima yang melayakkan kita mendapat bayaran. Ialah kalau nak bayar RM0.20 sen jer kan ke susah. Sebab tu biasanya minimanya adalah RM10.

Ok kali ni saya nak berkongsi satu program ppl yang mudah untuk kita promosikan kerana produknya yang sangat bagus dan mampu menarik perhatian orang untuk mendaftar dan sekaligus mendownload produk ini.

Saya baru join lebih kurang seminggu dan sehingga kini berjaya buat duit internet RM107.25 secara percuma jer. Per lead kita akan dibayar RM0.25 tetapi jika berjaya mendapat tempat pertama, setiap lead akan dibayar secara RM0.50



Jumlah klik 2180 dan jumlah jualan ialah 429. Lebih kurang 20% conversation bermakna produk ini memang ada klas dan mudah untuk dipromosikan.

Oleh itu, jangan lupa register untuk download selepas itu register untuk menjadi affiliate yang tengah panas ini di:-

http://www.perniagaanmalaysia.com




Salam syawal.

~blalang~
Cari duit internet secara part time jerk.

Comments

1 comments to "Bagaimana cari duit internet dengan PPL"
  1. Terima kasih atas Pemberian ini