Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Cari duit dengan Speed Adsense

Saturday, August 29, 2009 www.tips-fb.com by Admin · 1 comments
Filed under:

Salam,

Di kalangan IM tempatan, nama Syed Ikhwan memamg sudah lama terkenal dengan kejayaan beliau buat duit dengan google adsense sehingga 5 angka sebulan. Syed Ikhwan memang seorang yang full timer cari makan dengan adsense ni.

Saya dah lama juga dengan GA ni, tapi taklah hebat. Cukuplah dapat withdraw sebulan sekali (min pengeluaran Google Adsense ialah US$100 ) dan berjumpa dengan amoi Western Union di Econsave Senai tiap-tiap bulan :).

Tapi tengok screenshot team speedadsense ni memang macam tak caya tetapi saya memang percaya sangat dengan kewibawaan mereka dengan GA. Kalau tidak takkan mereka meletakkan harga RM1970 untuk sekali seminar. Ini kerana mereka sangat yakin peserta kursus ini akan buat duit dengan google adsense. Dan apa yang menariknya bengkel mereka akan sold out dalam masa yang begitu cepat sekali dan dihadiri oleh otai-otai IM Malaysia.

Kejayaan team SpeedAdsense menganjurkan seminar pada awal bulan Ogos yang lepas, dimana lebih 50 peserta berkampung di Hotel Armada, Petaling Jaya dengan misi untuk menjana puluhan, malah ratusan dollar setiap hari dengan menggunakan sistem mereka. Lawat (http://www.speedadsense.com/) untuk melihat sendiri bukti keberkesanan sistem mereka.

Kini, mereka menawarkan pula kepada anda sistem yang bernilai RM1597 untuk di-test drive hanya sekali dengan bayaran serendah RM40/USD15. Peluang ini hanya muncul sekali sahaja, di mana selepas ia ditutup, anda tidak akan menemui peluang ini dimana-mana.

Selepas test drive ini ditutup, harga membership akan dinaikkan kepada RM1970, maka, anda perlu lah bertindak dengan lebih cepat!

Ketahui lebih lanjut dengan melawat http://www.speedadsense.com.

Sila cepat, tawaran ini akan ditutup bila-bila masa sahaja. Mari ramai2 kumpul duit raya!!

Comments

1 comments to "Cari duit dengan Speed Adsense"
  1. Saya pernah dapat Spam Email pasal benda ni. Fikirkan diorang ni guna teknik kotor(speed adsense) rupanya mengajar cara sebenar..
    He3..
    Silap tafsir lak..:)