Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Iklan Advertorial Nuffnang

Sunday, April 19, 2009 www.tips-fb.com by Admin · 3 comments
Filed under:

cari duit internet nuffnang

Alhamdulillah dapat tawaran iklan advertorials lagi dari Nuffnang. Semenjak saya jadi nuffnager ni, ini adalah kali kedua saya mendapat tawaran iklan advertorials dari Nuffnang. Dulu saya mendapat advertorials untuk promosi gua.com.my. Bayaran masa tu ialah RM350.

Advertorials ialah membuat artikel promosi untuk sesebuah event syarikat yang berbayar dengan Nuffnang. Kita diupah membuat artikel dan kemudiannya membuat satu post mengenai event tersebut di blog yang terpilih.

Apa ciri-ciri blog yang terpilih saya tidak berapa pasti tetapi pastinya ialah blog yang banyak klik iklan nuffnang atau ramai pengunjung dalam satu hari. Blog saya yang terpilih mempunyai purata 7k - 8 k pengunjung dalam sehari.

Kali ini iklan advertorials tooot ... tak boleh beritahu sebab Nuffnang belum approvekan lagi artikel yang saya hantar. Bayaran kalin ini lebih lumayan lagi RM1062 . Minta-mintalah Nuffnang luluskan artikel saya tu. Kalau tak approve pun apa nak buat belum ada rezeki tapi cuba mesti cuba.

Sesiapa yang mendapat tawaran advertorial dari Nuffnang janganlah ditolak. Kalau tak tau buat artikel pun contohnya akan Nuffnang diberi. Cuma kita mengolahnya menggunakan ayat kita sendiri.Siapa nak bagi satu post berharga RM1000. Memang boleh cari duit internet dengan blog.

Dari pengalaman saya dahulu semasa advertorial dengan gua.com.my bayaran diterima selepas 3 bulan. Biasalah lambat sikit kerana invoice dari syarikat tu kepada nuffnang dalam masa 2 bulan, lepas tu baru nuffnang baru bayar kepada kita. Tu yang makan 3 bulan. Biar lambat janji masyuk dan boleh cari duit internet.

Para blogger nuffnanger tu kena ambil serius dengan cari duit internet dengan Nuffnang. Saya sendiri pun dah 2 bulan tak dapat cash out dari Nuffnang sebab banyak sangkut kat buffered campaign. Tak pelah tak boleh cash out sebulan, kita forward ke bulan depan.

Saya buat post ni pun sementara tunggu wife saya bersiap nak pergi ke karnival saham amanah di Plaza Angsana..ok saya chow dulu dan jangan lupa cari duit internet untuk shopping huhu..


Salam
~blalang~
Cari duit internet -- cayok~

Comments

3 comments to "Iklan Advertorial Nuffnang"
  1. mak i...susuh gak nak dapat ni...

    blog saya hanya 1K jer tiap2 hari...huhuh...ok bos...thanks q

  2. http://mylook.com/join.php?x=75307,

    enjin carian yg baru cam google..

    dari-http://cars-fuel-saver.blogspot.com/

  3. besnya klo dpt