Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Cari duit internet dengan ebook

Tuesday, March 03, 2009 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments
Filed under: ,

Apa itu ebook?

Ebook adalah seperti buku juga iaitu menulis buku untuk dikongsi atau dijual. Ia adalah satu produk digital iaitu biasanya di buat dalam bentuk fail PDF dan boleh dicetak.Perniagaan ebook adalah salah satu perniagaan internet yang masih popular dari dulu hingga sekarang.

Ramai usahawan internet yang menjadi kaya raya dengan menghasilkan ebook yang laris. Contohnya di Malaysia ialah saudari Suhaimy atau lebih dikenali sebagai Shuth. Shuth ialah owner kepada forum usahawan internet di Malaysia iaitu wangcyber.

Lihatlah kata-kata shuth:
"di dalam bidang perniagaan internet, terdapat banyak cabang dan bentuk. Anda boleh menjalankan perniagaan di internet dengan menjual bermacam-macam jenis produk seperti, baju, minyak wangi, cadar, alat permainan, komputer, telefon bimbit, kamera, mp3 player, ipod, alat perhiasan diri, dan bermacam-macam lagi.

DI dalam bidang perniagan internet, kami gelarkan bentuk perniagaan sebegitu sebagai perniagaan produk fizikal di internet.

Untuk pengetahuan anda, terdapat 3 kategori produk yang boleh anda pilih apabila ingin memulakan perniagaan di internet. Iaitu..

  1. Produk Fizikal (Menjual Baju, Kamera, Minyak Wangi dll)

  2. Produk Digital (Menjual Ebook, Video, Lagu mp3, Grafik Template dll)

  3. Perkhidmatan (Merekabentuk grafik, membina website dll).

Saya telah melakukan semua bentuk perniagaan tersebut, dan dari pengalaman saya selama 4 tahun di dalam bidang perniagaan internet ini, saya mendapati, bentuk perniagaan internet yang paling mudah dan paling menguntungkan .. ialah.. PERNIAGAAN PRODUK DIGITAL, ataupun untuk lebih khusus lagi.... PERNIAGAAN EBOOK!."

Satu berita menggembirakan ialah Shuth akan membuka seminar atau bengkel cara-cara membuat ebook dengan berkesan dan mula cari duit di internet dengannya.

Boleh melawati web jualannya di:

>>http://www.seminarebook.com<<

seminar ebook shuth @ cari duit internet

Salam
~blalang~
Jom cari duit internet dengan ebook

Comments

0 comments to "Cari duit internet dengan ebook"