Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Cari duit internet - dapat cek dari Gobala

Friday, March 06, 2009 www.tips-fb.com by Admin · 4 comments
Filed under: ,

Alhamdulillah,

Semalam saya telah menerima cek hasil cari duit internet dari Gobala:



Bukan nak bermegah tetapi ingin menambah semangat kepada anda betapa sememangnya kita boleh cari duit internet tanpa sebarang pelaburan sesen pun. Cek bernilai RM2050.20 di atas dari hasil usaha dalam masa 2 minggu sahaja.

Ini adalah hasil affiliate. Bukannya program labur duit,promosi link,cari orang bawah, kemudian downline akan derma kepada upline macam kutu internet atau saya gelar skim pak man telo cyber walau apa pun nama gelaran yang diberikan, duit senang dot com la pinggan dot com dan macam-macam lagi yang sebenarnya adalah skim cepat kaya. Malah ada yang dinamakan amal jariah pulak tu. Nak beramal biar bertempat.

Program affiliate memerlukan usaha untuk berjaya. Bukan mudah juga nak cari duit di internet. Ilmu perniagaan internet mesti ada sikit-sikit walau pun sebenarnya bukan susah benar juga.

Sesiapa pun boleh cari duit internet. Suri rumah macam Lisa Hilmi mampu membeli kondo mewah, budak sekolah macam Labanon yang bermula semasa tingkatan 4, pelajar IPTA seperti Mawardee dan ramai lagi. Tak tahu bertanya.Kalau tidak kena meraba-raba macam saya pada awalnya dahulu.

Semoga dapat memberi semangat dan motivasi kepada anda untuk cari duit internet.


Salam
~blalang~
Syoknya cari duit internet

Comments

4 comments to "Cari duit internet - dapat cek dari Gobala"
  1. en blalang,maaf kerana menggangu.adakah cek itu dari pembelian program clickbank?apakah langkah yg perlu diambil jika telah membeli program tersebut?

    terima kasih

  2. cek tersebut adalah komisyen affilate. Adakah Dhia Farish sudah membeli program tersebut?

    Anda hendaklah hantar kepada support@incomattic.com resit orginal (print sreen paste ke Microsoft Word), atau fax ke 0379545277 untuk mendapatkan materialnya.

    Rasanya Gobala ada menyediakan checklist apa langkah yg perlu dibuat seterusnya.

  3. komisyen tu dari jualan atau ape,

  4. Anonymous says:

    salam boleh terangkan bagaimana nak join gobala tu?