Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Terima RM255.50 dari laporan ppl

Saturday, February 21, 2009 www.tips-fb.com by Admin · 1 comments
Filed under: ,

Salam,



Alhamdulillah, saya baru dapat komisyen pay per lead Tamashiro VRE untuk laporan percuma "Beverly Hills Traffic" Report " sebanyak $73 yang telah saya kongsikan di post :

http://blalang.blogspot.com/2009/01/4-cara-dapatkan-traffic-percuma.html

untuk bayaran bulan Januari. $73 banyak juga tu, kalau didarab dengan RM3.50 dan RM255.50 dengan mudah. Untuk ppl ini mereka membayar $1 untuk perregistered . Ini bermakna telah 73 orang download laporan percuma tersebut melalui link affiliate saya.

Nyesal juga kerana tidak membuat promosi besar-besaran ppl ni. Saya cuma buat post sekali di
blog saya, sekali email di blalang_group dan siggy di forum WC.

Kalau buat lagi 2-3 kali mesti lagi banyakkan. Tapi takpelah inilah dinamakan rezeki. Kalau 1000 orang download, atas angin $1000 Us masyuk..

Inilah dinamakan cari duit internet dengan ppl. Ini kerana adalah mudah untuk mendapatkan refferer kerana kita memberi laporan yang percuma. Siapa tak nak benda free kan. Kebanyakan pengguna internet memang mencari benda-benda percuma berbanding dengan yang berbayar.

Mungkin ada yang terlepas post saya mengenai ppl ni. PPL iaitu pay per lead adalah satu program anjuran individu atau organisasi yang sanggup membayar untuk mendapatkan peserta white list mereka.

Cara nak promosi pun banyak cara, seperti:
1. Buat post mewar-warkan di blog
2. Email marketing kepada list/kawan-lawan/group.
3. Open thread di forum (dulu saya ada guna teknik pm dulu baru bagi link- dengan tajuk "dapatkan duit RM1.50 cara mudah untuk satu program ppl yang lain)
4. Letak di signature forum
5. Letak link komuniti sosial seperti di tweety,facebook,friendster,myspace dan lain-lain
6. Iklankan di tempat iklan berbayar.

dan banyak cara lain lagi. Yang penting kita mesti kreatif dan berfikir di luar kotak supaya menggunakan teknik yang lain dari yang lain. Tetapi mesti diingat tidak semua ppl itu membayar kita,ramai juga yang scam.

Kepada yang telah mempromosi laporan ni, mestilah tersenyum gembira. Kalau anda takut terlepas tip dan laporan ppl terbaru, jangan lupa subcribe blog Cari Duit Internet ni di kotak sebelah kanan.

Juga untuk ppl saya sendiri di www.blalang.com/master-resell , walaupun tidak semahal ppl Beverly Hills ini tetapi juga dapat membenarkan anda cari duit di internet. Ada yang sudah mencapai RM129 lebih untuk ppl ini. Cabaran ppl ini juga akan berakhir tidak lama lagi iaitu 28 Feb tetapi program ppl ini saya akan teruskan sehingga target saya tercapai.

Sebelum tu, saya nak ingatkan sesiapa yang belum beli ebook Rahsiaclickbank Gobala jangan terlambat kerana bonus istimewa Gobala dan Zamri untuk 200-300 orang akan tamat tak lama lagi , saya ada tawarkan RM50 untuk anda. Boleh lihat di : http://www.blalang.com/clickbonus.html

Salam IM
~blalang~
Cari Duit Internat - betul 3X kata Upin

"Beverly Hills Traffic" Report

Comments

1 comments to "Terima RM255.50 dari laporan ppl"
  1. bgus juga cara bro tu..sape nak snarai ebook ttg bisnes bleh gak usya website ni..
    www.memangmasyuk.blogspot.com