Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Rahsia Clickbank

Tuesday, February 03, 2009 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments
Filed under: , ,

Salam,

Anda pernah dengar clickbank?

Apa itu clickbank?

Seperti paypal, check2out,stormpay, clickbank sebenarnya ialah satu transaksi online yang membenarkan jual beli di atas talian.

Clickbank ialah satu program affiliate yang terbesar dan terkenal di seluruh dunia. Kebanyakan usahawan internet ternama dunia menggunakan clickbank untuk menjual produk digital mereka.

Untuk menjadi agen affilate dengan clickbank, kita tidak perlu mendaftar dengan website penjual produk sebaliknya kita hanya perlu menukar hoplink dengan user id clickbank kita dan secara automatik komisyen dari penjualan produk digital (ebook, software, keahlian) akan dimasukkan ke akaun clickbank kita.

Contoh reseller link clickbank

http://AFFILIATE.reseller.hop.clickbank.net

Gantikan perkataan
AFFILIATE dengan user id clickbank kita.

Sebenarnya saya pun jarang dapat duit internet dengan clickbank kerana tidak cukup masa untuk analisa teknik cari duit internet dengan clickbank ni..

Tetapi satu berita gembira untuk anda... kini anda boleh mengetahui "7 teknik rahsia" cari duit internet dengan clickbank dengan PERCUMA! dari pakar clickbank Malaysia yang memang sudah terkenal dengan peringkat antarabangsa.

Miliki Satu-satunya Sistem Yang Terbukti Berkesan Mengajar Anda (Rakyat Malaysia) Langkah Demi Langkah Untuk Menjana Pendapatan Lumayan Daripada ClickBank - 100% Dijamin Berkesan!

TERBONGKAR: Formula Ajaib Yang Bakal Menjadikan Anda Sama Hebat Dengan Super Affiliate Antarabangsa Yang Lain - Walaupun Cakap Inggeris Anda Satu Pun Tak Betul!

Untuk masa yang terhad, anda masih bertuah kerana bakal memiliki repot hangat "7 Tip Super Affiliate ClickBank Terbongkar" ini dengan percuma.

Link untuk download: http://awesomemarketer.com/secure/4bw/281




Selamat mendownload..

~blalang~
lepas ni boleh cari duit internet dengan clickbank pula...

Comments

0 comments to "Rahsia Clickbank"