Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Panduan video asas HTML percuma

Thursday, February 19, 2009 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments
Filed under: , ,

Salam,

Pertama kali saya ingin meminta maaf kepada mereka yang bertanya kepada saya melalui email atau di page hubungi saya tu kerana tidak sempat menjawabnya buat masa ini. Saya sebenarnya masih menyimpan soalan-soalan tersebut di inbox email saya dan di beri label "lom jawab". Insyallah jika kesempatan saya akan menjawabnya satu persatu.

Saya ada terbaca di sebuah forum berkenaan mereka yang tidak berpuas hati kerana telah membeli ebook atau produk tetapi masih tidak faham atau tidak boleh cari duit internet melaluinya.

Oleh sebab itu saya amat berhati-hati dan sehingga kini saya belum pernah menulis ebook dan menjualnya kerana kalau boleh ebook yang saya jual itu benar-benar bermanfaat,berbaloi dari segi harganya disamping dapat membantu sesama insan. Kalau dilihat pada produk-produk saya di sebelah kanan blog ini kebanyakannya adalah berbentuk software dan script sahaja.

Terkini saya ada membina laman yang memberi video panduan asas mengenai HTML. Jika anda tidak tahu apa itu HTML secara ringkasnya ialah pengetahuan yang perlu diketahui sebelum anda membuat blog atau web. Walau pun sekarang sudah ada banyak perisian yang telah tersedia kod HTMLnya tetapi pada pendapat saya penggetahuan mengenai HTML juga diperlukan.

Sebenarnya panduan video HTML tersebut hanya memberi kepada white list saya pada product 22 ebook MRR secara percuma. Mungkin ada yang sudah unsubcribenya tetapi tidak mengapa kerana saya tidak suka memaksa orang menerima email saya. Apa yang saya katakan saya akan memberi sesuatu yang berfaedah kepada white list saya bukan sekadar promo untuk cari duit internet sahaja.

Jika anda belum melanggan white list saya, anda boleh berbuat demikian dengan mendaftar di http://www.blalang.com/master-resell.

Tetapi kali ini saya ingin berkongsi dengan percuma sahaja kepada pengunjung blog cari duit internet ini sebagai cendermata kerana mengunjungi blog ini.

Panduan video asas HTML tersebut boleh dilayari di:
http://blalang.com/panduan-HTML.php

Panduan tersebut amat sesuai kepada newbie.Ok selamat belajar HTML dan jangan lupa cari duit internet dan semoga memberi sedikit ilmu kepada anda.

Salam IM.
~blalang~
CARI DUIT INTERNET

Comments

0 comments to "Panduan video asas HTML percuma"