Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Syok SEO

Friday, January 09, 2009 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments
Filed under: , ,

Kedudukan terkini cabaran MRR sehingga 8 Jan 09. Nampaknya saudara mrr masih mendahului dengan jumlah 65, kedua xy dan hanna - 32 diikuti xerocraker - 20.

Masih ada banyak masa lagi untuk anda mengejar mereka kerana tarikh tutup cabaran ini ialah 29 Feb 2009

Affiliate# Of Sales
nik5
mrr65
xerocracker20
admin59
xy32
liana2
hanna32
Rina082
arangu2
download3
milamin4


Manakala pada hari semalam, Alhamdulillah saya mencipta rekod saya sendiri untuk salah sebuah blog saya yang mencapai hit tertinggi semalam iaitu 6,687 orang unique visitor dalam masa sehari.


Bagaimana saya melakukannya? Sebenarnya saya menggunakan salah satu teknik yang telah saya terangkan dalam blog cari duit internet ini, bagaimana menarik pelawat ke blog kita.

Apa yang saya dapat dari kenaikan jumlah pengunjung ?

Alhamdulillah kenaikan mendadak iklan PPC dan 3 jualan dari affiliate yang berjumlah RM99.90 . Sebab itu beberapa kali saya tekankan bahawa trafik blog adalah satu yang penting dalam cari duit internet.

Ada teman yang bertanya apa petua untuk mendapat bayaran Nuffnang 3-4 ratus sebulan...Petuanya mudah sahaja "Lebih banyak trafik - lebih banyak klik!"

Lagi satu berita gembira untuk saya ialah blog cari duit internet ni sudah mendapat tempat pertama dalam enjin gelintar google dalam keyword "cari duit internet". Saya baru perasan malam ni kerana dah lama tak check. Dulu saya check di tempat ke 7.



Wangcyber telah menganjur kan satu lagi cabaran SEO di sana tetapi saya tidak dapat menyertainya kerana buat masa ini, saya kurang masa untuk memberi komitmen untuk cabaran tersebut.

Semoga berjaya kepada mereka yang menyertainya dan kali ini bro Inspiration yang boleh digelar pakar SEO turut menyertainya untuk memburu gelaran ketiga selepas kemenangan 2 berturut-turut di tempat pertama cabaran seo di forum wangcyber dan jombincang sebelum ini.

Inspiration juga telah mendedahkan teknik-teknik SEO beliau di SINI

Manakala untuk cabaran seo world cup iaitu Busby SEO Test di peringkat pertengahan telah dimenangi oleh IM dari Filipina. Tidak dinafikan IM-IM dari Asean memang hebat dengan skill SEO.

Seronokkan bermain SEO selain menambah ilmu kita juga boleh menambah duit poket. Oh ya sebelum terlupa saya ada menambah produk di ruangan DOWNLOAD PERCUMA iaitu salah satu SEO Tools - Directory Submitter. Boleh dapatkan di menu download percuma.


Salam,
~blalang~
Jom arr cari duit internet!

Comments

0 comments to "Syok SEO"