Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Senarai top ten terkini cabaran blalang

Sunday, January 25, 2009 www.tips-fb.com by Admin · 4 comments
Filed under: ,

Senarai top ten cabaran affiliate MRR hingga ke 25/1/09.


Affiliate# Of Sales
solehpolysas391
mrr122
jaws
82
hanna
51
xy
46
wanmus40
AceGlobal1331
xerocracker26
nik
21
Geekspro11

Satu yang mengejutkan telah berlaku pada minggu ini iaitu saudara solehpolysas telah berjaya mendapat 391 orang refferer dan telah memotong saudara mrr yang selama ini mendahului selama beberapa minggu.

Tentu saudara solehpolysas menggunakan teknik tertentu sehingga berjaya mendapatkan referrer yang sebegitu banyak dalam masa beberapa hari sahaja. Saya telah menganalisanya dan saya dapati saudara solehpolysas menggunakan teknik pemasaran artikel. Jangan marah ya solehpolysas jika saya mendedahkan teknik saudara.

Saudara mrr yang selama ini menggunakan teknik forum mesti terkejut apabila dipotong tetapi mrr jangan risau, anda masih ada masa sebulan lagi untuk mengejar solepolysas. Begitu juga dengan agen ppl MRR yang lain. Tiada yang mustahilkan. Lihatlah solehpolysas yang telah menukar gearnya dalam masa kurang seminggu beliau dapat mencari referrer yang sebegitu ramai sekali.

Yang penting adalah teruslah promosi produk percuma MRR, walaupun tidak memenangi cabaran ini, saya akan bayar anda komisyen ppl. Jika anda belum mengetahui cabaran tersebut boleh melihat di post ini:

http://blalang.blogspot.com/2008/12/cabaran-pay-per-lead.html



Salam
~blalang~
Cari duit internet dengan ppl - cara mudah cari duit internet

Comments

4 comments to "Senarai top ten terkini cabaran blalang"
  1. oopps!! alamak, dah kantoi.. ekikiki.. tidak mengapa bro blalang.. teknik tersebut berkesan, tetapi ada juga resikonya. hehe.. okey, see ya.. semoga berjaya semua.

  2. Dasat r soleh beljo poli sas
    poli sas ambik kos it, patut r pndai ngat...

  3. oh ye ke Remi? tapi sebenarnya semua orang boleh buat. Tak kira ambil course it atau tudak. Saya rasa course IT banyak belajar mengenai programming sahaja tetapi tidak ajar perniagaan internet.

    Budak yang baru ambil SPM macam Labanon pun boleh jadi terer dan dapat duit RM10,000 sebulan dengan perniagaan internet.

    Yang penting ialah semangat ingin belajar, menggunakan skill dan teknik tertentu dan juga pandai buat gimik.Pokoknya ialah rajin berusaha. Ni pendapat saya la

  4. nak tahu juga macammana tu yg dikatakan pemasaran artikel tu.bolehke solehpolysas sher dengan saya?saya nak tahu juga.