Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Pelancaran Ebook Store

Thursday, December 11, 2008 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments
Filed under: , ,

Salam,

sekejap saja dah hujung tahun kan? Bagaimana dengan target anda tahun ni? dah tercapai belum?

Buat saya pula, bulan november dan disember ni adalah bulan paling sibuk tahun ni.Ini kerana nak mengejar kerja-kerja to do list saya yang belum siap. Sebab tu saya jarang sangat berkesempatan nak update blog Cari Duit Internet ni.

Alhamdulillah, akhirnya ebook store yang menjadi target saya pada awal tahun ini akhirnya siap juga. Ni pasal kerja tangguh-tangguh la. Siap pun lambat. Lambat siap-lambat masyukkk. Duit paypal pun dah kering. Site ni saya gunakan untuk menggantikan blog lama saya www.blalang.com/digitalproducts yang saya menggunakan WP. Leceh sikit nak update kena buat manual. Oleh itu ebook store ni, saya gunakan script PHP.

Ok, ebook store saya tu, boleh dilayari di sini:-

FREE EBOOK DOWNLOAD

Dijemput juga kepada sesiapa yang nak bertukar link dengan site saya tu, mendaftar di ruangan menu "Join Our Link Exchange" . Juga sesiapa nak beli produk digital saya tu, janganlah malu-malu untuk beli. hehe. Buat masa ni, saya hanya menggunakan transaksi paypal sahaja kerana paypal boleh auto delivery produk. Kalau guna maybank2u ke leceh sikit kena reply guna email.

Yang istimewanya ebook store ni ialah harganya yang boleh dikira harga lelong. Ada produk yang berharga hanya $0.01 sen sahaja.

Site baru siap, lepas ni kena buat kerja-kerja SEO pulak... semoga projek terbaru saya ni berjaya memberi pendapatan internet kepada saya. Tak banyak pun takpe janji ada masyukkk.

Salam IM
~blalang~
Meh cari duit internet!

Comments

0 comments to "Pelancaran Ebook Store"