Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Cari duit internet dengan membuat review

Saturday, November 15, 2008 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments
Filed under:

Salam,

Saya mendapat pertanyaan melalui email, apakah cara paling mudah untuk Cari Duit Internet.

Pada pendapat saya memang tiada cara yang mudah untuk cari duit internet. Serius saya katakan mana-mana program yang mengatakan program mereka adalah program sebenar untuk untuk mendapatkan wang cara mudah adalah scam atau palsu semata-mata.

Teringat kisah menaiki lif untuk menaiki gunung Kinabalu dari Lisa Hilmi. Kita mendapat satu tawaran hebat dan murah untuk menaiki lif untuk ke puncak Gunung Kinabalu dengan testimoni-testimoni hebat dan kita pun mendaftar walaupun kalau mengikut akal memang tak logik pun. Bila sampai di kaki gunung, baru kita tersedar kita sebenarnya telah tertipu.

Ini adalah berdasarkan pengamatan saya selama 3 tahun cuba cari duit internet, mungkin saya salah sebab tak jumpa program yang betul. Itu terpulang kepada anda. Mungkin saya belum habis explore, tapi katakan sahaja program apa yang saya belum cuba: baca email dapat duit, klik dapat duit, autosurf, survey dapat duit, buat duit melalui blog,HYIP, forex, MLM online dan sebagainya.

Semua program-program di atas memerlukan kerja berterusan dan fokus untuk mendapatkan wang. Malahan kita juga biasanya diminta membayar sedikit wang untuk mendapatkan pulangan yang lumayan yang kebiasaannya (tak semua) akan meleburkan wang kita sendiri apabila program tersebut adalah scam huhuhu.

Hampir setiap hari saya mendapat email dari spammer-spammer amatur yang mempelawa saya menyertai program-program mereka. Macam-macam jenis malah benda yang memang dah disahkan scam 2-3 tahun lepas pun ada yang promosi lagi. Kelakar ada, kesian ada malah marah pun ada kerana penat delete dan hantar alamat email tersebut ke folder spam.

Ok berkaitan dengan tajuk post saya kali ini dan menjawab pertanyaan tersebut, saya rasa membuat review adalah cara yang mudah untuk dapat duit online. Apa yang kita perlu ada ialah :

1.Blog kita sendiri yang telah mempunyai sedikit trafik tetapi jangan sedikit sangat nanti kena ban pula. Oleh itu sebagai persediaan create lah satu blog dahulu (jika anda belum ada blog)

2. Blog berbahasa Inggeris

3. Boleh menulis dalam BI

4. Kalau lemah BI macam saya :) , boleh gunakan kamus online yang ada di internet seperti www.citcat.com , http://kamus.lamanmini.com dan banyak kamus online yang menggunkan Bahasa Indonesia - English. Kemudian kita boleh semak grammar menggunakan Microsoft Word.

Antara program pay per review yang terkenal ialah :



Link sponsor review boleh klik di sini:-

www.blalang.com/sponsorreview

dan



Web pay perpost boleh klik di sini:-

PAY PER POST

Anda boleh mendaftar di sana tetapi jangan cepat sangat regsiter blog anda, pastikan blog anda menepati syarat-syarat yang ditetapkan!

Selamat mencuba!

~blalang~
Cari duit internet jom...

Comments

0 comments to "Cari duit internet dengan membuat review"