Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Terlambat menerima komisyen affiliate

Sunday, October 12, 2008 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments
Filed under:

Rupanya saya telah terlepas email dari Din Beramboi , iaitu seorang pakar dalam bidang affiliate mengenai pembayaran komisyen ebook Pro CMD beliau. Kelakar rasanya kerana sehingga nama saya di announce di blog beliau kerana tidak update maklumat bank.

Begitulah ruginya jika kita membuat sedikit kesilapan semasa mengisi borang pendaftaran affiliate. Kesilapan-kesilapan biasa semasa "Cari Duit Internet" program affiliate ialah seperti

~ Mengisi maklumat peribadi seperti alamat email, akaun paypal,clickbank dan akaun bank yang saya lakukan.

~ Meletakkan URL link affiliate yang salah semasa promosi. Saya pernah lakukan kesilapann ni juga huhuhu.

Oh ya, mengenai Din Beramboi mengingatkan saya kepada kaset underground temuduga pelajar U dengan seorang orang gila yang bernama Pak cik Din Beramboi semasa saya bersekolah dahulu. Rasanya tape ni hangat dalam tahun 1988-1989. Memang top masa tu sehingga muncul pelawak yang menggunakan namanya sehingga sekarang dan juga majalah Ujang yang menjadikan Din Beramboi sebagai trade mark atau maskotnya.

Memang kelakar habis tape tersebut dan antara perkataan-perkataan yang saya masih ingat sehingga hari ini ialah "bau macam tungkek", "pak cik pun heran..muko macam sireh" , "guna kortas pasir", "Pak cik tujukan santau ini kepada anak pak cik yang berada di Granada" tetapi ada 18SX sikit. Boleh dikata Pak cik Din Beramboi adalah pelopor kepada lawak-lawak merapu di Malaysia.



Gambar di atas bukanlah Pak cik Din Beramboi yang original tetapi adalah seorang penggiat Cari duit internet yang otai yang banyak pengalaman dalam program affiliate. Sahabat kita, Din Beramboi IM ni juga baru melancarkan projek terbaru iaitu ebook Rahsia Affiliate full version . Boleh lihat di SINI atau klik banner di bawah:



Ebook ini mendedahkan teknik-teknik rahsia beliau sehingga boleh menjadikan program affiliate menjadi salah satu sumber beliau dalam cari duit internet. Jangan lupa mendapatkannya!

~blalang~
Jom "CARI DUIT INTERNET"

Comments

0 comments to "Terlambat menerima komisyen affiliate"