Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Alamat USA

Friday, September 19, 2008 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments
Filed under:

Soalan dari Rose

Macammana nak dapatkan address U.S untuk isi form dalam sesetengah survey website? Saya cuba cari dalam ebay... mahalnya, sewa bulanan address dan consignment saja dah 40usd... survey belum tentu boleh banyak itu. Tolong bantu..

Jawapan saya:

Ya untuk mendaftar alamat U.S memang agak mahal. Dulu saya pernah mendaftar untuk verify akaun Clickbank (dulu M'sian tak boleh,skrg dah boleh) di USA2ME, dulu USA2ME yang paling murah. Saya masih guna alamat ini jika mana-mana program yang minta alamat US.



Bagaimana ia bekerja?
Jika dapat surat/cek, mereka akan pos ke PO Box US yang kita daftar tadi dan kemudian syarikat mail address ini akan pos pula kepada kita dengan bayaran yang telah ditentukan.

Anda boleh search dan compare harga dengan keyword "USA address" melalui google. Nampaknya tiada pilihan lain dan tiada yang percuma.

Walau bagaimanapun, untuk program yang membayar melalui cek, kita tiada pilihan lain tetapi kalau program yang boleh membayar melalui paypal etc, saya rasa tiada masalah untuk search alamat U.S melalui enjin carian. Walau pun fake address tetapi pembayaran adalah melalui paypal dan tidak melibatkan penghantaran surat. Saya selalu jumpa, mereka hanya minta kita letak poskod sahaja.. cara senang cari poskod US ialah sekali lagi meinta bantuan uncle Google dengan keyword "US postcode".

Memang banyak program khas untuk US dan Canada sahaja, tetapi masih banyak lagi yang dibuka kepada International. Malangnya rakyat Malaysia lebih terkenal sebagai spammer sebab tu banyak program yang tak dibuka kepada rakyat Malaysia. Nak buat camana..

Harap membantu

Comments

0 comments to "Alamat USA"