Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

DVD panduan cari duit internet

Sunday, August 31, 2008 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments
Filed under:

Salam Ramadhan,

Selamat berpuasa saya ucapkan kepada semua pengunjung blog ini. Semoga Ramadhan tahun ini kita dapat meningkatkan amalan-amalan kita dengan membanyakkan zikir,tahmid,membaca Al-Quran, sedekah dan jangan lupa solat Tarawih dan witir pada malam harinya serta membanyakkan sembahyang sunat malam.

Sebagai usahawan internet bulan puasa tidak menghalang untuk kita cari duit internet dan mana tau rezeki lebih, dapatlah juga cover untuk perbelanjaan hari raya nanti.

Jika anda belum memulakan langkah untuk CARI DUIT INTERNET, sedang cari duit internet ataupun memang dah lama cari duit internet, saya syorkan anda membeli produk dari gabungan idea tiga orang usahawan internet yang memang terkenal di Malaysia iaitu Syed Ikhwan (pakar google adsense yang memeperolehi pendapatan 5 angka dengan adsense), Fuad Latif (pakar dalam SEO dan juga pakar dalam programming membuat kerja secara auto, juga pendapatan 5 angka sebulan dengan perniagaan internet) dan saudari Yusri jomseminar ( seorang yang selama ini bergerak secara underground dalam usahawan internet tetapi juga memperolehi pendapatan 5 angka sebulan)

Mereka telah mengeluarkan sebuah DVD yang sangat lengkap bagaimana boleh mendapatkan duit di internet.
Jika biasanya usahawan internet menjual ebook tetapi berbeza dengan produk mereka kali ini iaitu dengan menggunakan video.

Saya sendiri telah mendapatkannya dan berikut adalah review saya mengenai Video Usahawan ini.


Sebenarnya sejak saya memulakan perniagaan internet, inilah kali pertama saya mendapatkan DVD perniagaan internet. Secara overallnya saya amat berpuas hati dengan keseluruhan kandungan video ini yang menerangkan secara multimedia iaitu video, audio dan visual sekali.

Kandungannya sangat lengkap berkenaan dengan cara buat duit internet, pemasaran, panduan menarik trafik, hubungan dengan pelanggan serta SEO dengan bentuk penyampaian yang selamba.

Material yang paling saya suka ialah temuramah bersama 5 orang usahawan internet yang berjaya berkenaan pengalaman dan bagaimana mereka boleh berjaya. DVD ini amat sesuai kepada newbie, pertengahan malah mereka yang bergelar 'otai' sekalipun...

Boleh dikatakan seseorang usahawan internet adalah tidak lengkap jika anda tidak mendapatkan pakej DVD Video Usahawan yang hebat ini. Tahniah kepada team Jomseminar kerana membantu usahawan internet seperti saya ini untuk terus berjaya.


Untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan Video Usawahawan ini boleh lah melawat web jualan mereka --> Video Usahawan

*P/s : Rebutlah semasa harga promosi sekarang sebelum harganya naik kelak pada 10 September ini.

Comments

0 comments to "DVD panduan cari duit internet"