Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Success story - Nuffnang

Thursday, July 31, 2008 www.tips-fb.com by Admin · 1 comments
Filed under:

Kepada nuffnanger jangan lupa cashkan earning anda hari ini kerana hari ini hari terakhir untuk kita tunaikan sebelum masuk bulan baru. Kalau kita cashkan hari ini, cek akan sampai ke mailbox kita, Insyallah pada bulan September nanti. Lain la kalau anda nak kumpul banyak-banyak sikit, tetapi nasihat saya program cari duit internet walau apa company sekalipun elakkan dari kumpul banyak-banyak, boleh cashout terus cashout. Mana tau esok lusa akaun kita disable. Kan tak pasal-pasal burn. Program duit online ni bukannya boleh kira kerana saya pernah terkena dahulu. Kononnya nak kumpul sampai $1000, last-last habuk pun takde apabila akaun di disable kan kerana kononnya melanggar TOS yang kita sendiri pasti bila kita langgar TOS. Kalau dah tiada rezekikan, nasi dah masuk mulut pun boleh tersembur keluar balik.

Untuk income saya pula, Alhamdulillah sejak setahun saya menyertai program cari duit internet Nuffnang, pada bulan Julai 2008 adalah pendapatan tertinggi yang saya pernah dapat iaitu RM906.82 . Sebelum ini yang paling tinggi ialah RM349.00. Alhamdulillah rezeki anak-anak. Saya terus cashout earning , kalau ada masyuk lebih-lebih sehingga tengah malam nanti boleh dibawa ke bulan hadapan.



Saya ingat lagi ,pada mula-mula Nuffnang dilancarkan, blogger-blogger Antarabangsa menyindir kepada blogger-blogger Malaysia dan Singapura kerana kononnya payment Nuffnang rendah sangat. Takde standard la konon.

Apa-apa pun saya mengucapkan terima kasih kepada Nuffnang. Malaysia Boleh!


Mari CARI DUIT INTERNET!

Comments

1 comments to "Success story - Nuffnang"
  1. Anonymous says:

    weldone...
    900 banyak tuuu....
    kumpoi banyak lagi...
    insya'allah ada rezeki ada laa...