Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Pay per lead

Sunday, June 08, 2008 www.tips-fb.com by Admin · 3 comments
Filed under: ,

Pay per lead adalah satu cari duit internet yang mudah. Ia boleh dilakukan oleh sesiapa sahaja yang mempunyai email atau blog.

Contoh ppl saya di posting pada awal bulan ini iaitu dapat RM1.50 cara mudah (ppl antarabangsa) dan jana wang dengan download laporan telah mendapatkan duit di internet dengan mudah sekali.

Dengan mempromosi untuk download laporan yang di tulis oleh Scott Boulch dan Mawardee kita akan mendapat sedikit habuan. Bak kata orang tua sikit-sikit lama jadi buncit bukit.

Kebanyakan rakyat Malaysia suka melayari internet kerana di dunia cyber ini banyak perkara-perkara percuma. Kita akan berfikir berkali-kali untuk membuat pembayaran di internet. Perkara utama ialah takut ditipu, pembayaran sudah dibuat tetapi tidak menerima produknya atau produk yang sebenar tidaklah sehebat seperti yang diiklankan.

Berbalik kepada ppl tadi dengan mendownload laporan yang dibuat oleh mereka yang sudah lama menjadi usahawan internet ini, kita akan mendapat habuan iaitu RM1.50 (USD0.50) untuk laporan Scott Boulch dan RM0.25 untuk laporan percuma Mawardee.

Kenapa mereka sanggup membayar kita? Sebenarnya mereka sanggup membayar kita untuk mempromosi laporan mereka kerana mereka ingin mengumpul 'white list'. Sebelum memuat turun laporan, kita akan diminta unttuk memberikan nama dan alamat email. Ini bermakna kita bersetuju untuk menjadi senarai email mereka.

Bagi saya adalah tidak menjadi masalah untuk menjadi 'list' mereka kerana saya suka mendapat input-input terbaru dunia internet. Ilmu yang mereka berikan itu sudahlah percuma tetapi boleh buat duit di internet pula tu.

Di bawah adalah masyuk dari laporan percuma Mawardee saya sehingga kini. Pembayaran melalui bank tempatan . Pembayaran di buat apabila sudah habis tempoh kempen.



Yang di bawah ni pula adalah pendapatan cari duit internet saya bersama Scott Boult. Pembayaran melalui paypal dan akan dibayar sebulan sekali.




$18 X 3.10 = RM55.80 dalam masa lapan hari!

Apa tunggu lagi, kepada sesiapa yang tidak pernah merasa duit dari internet inilah peluang anda.Konsepnya mudah sahaja muat turun dan sebarkan. Dengan syarat jangan spam email pula kerana jika terdapat aduan kepada mereka nanti duit internet anda akan dipotong oleh owner.

Download laporan tersebut

1. The internet marketing cure

2. Pemasaran email



Blalang: sedih masih ada yang tidak tahu membezakan perniagaan internet dan pelaburan internet.

Comments

3 comments to "Pay per lead"
  1. i', interested to join this program but my previous commission not yet paid(affiliate xfactor). anyone know about this please share your story

  2. Sebenarnya, kita tak tahu samada scam atau tidak sesuatu ppl tu semasa baru dilancar. Tapi tak salah utk mencuba kerana banyak juga ppl yg berbayar.

  3. hi, saya tak kata program ni scam. tapi affiliatxfactor tu saya tak dapat lagi bayaran komisyen. saya pun tak selesa promote produk baru selagi yg lama tak dibayar. klu dah bayar senang promote kat customer lama