Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Mari Belajar SEO

Wednesday, June 25, 2008 www.tips-fb.com by Admin · 1 comments
Filed under:

Lagi satu cabaran SEO yang saya sertai, kali ini bersama forum wangcyber pula. Jika cabaran "seminar perniagaan internet" tiada hadiah, saja-saja shj kali ini cabaran wangcyber dengan keyword [belajar SEO] menawarkan hadiah RM100 dan add on hadiah-hadiah yang menarik.

Kalau diikut dengan peserta cabaran belajar SEO ini memang handal-handal belaka dan otai-otai, jadi peluang untuk menang agak tipis juga. Namun "lawan tetap lawan!"

Bersaing dengan otai-otai SEO seperti carlys, echees memang sesuatu yang menarik kerana jika di lihat rangking yang sentiasa bertukar ganti.

Untuk memenuhi cabaran "belajar SEO", saya bina satu blog baru dan tiak menggunakan domain www.blalang.com kerana saya mahu cuba dari zero seperti cabaran "seminar perniagaan internet".

Di blog belajar SEO saya akan berkongsi ilmu dengan pengunjung blog tip-tip SEO supaya dapat kita sama-sama belajar SEO.

mari kita sama-sama belajar SEO

Oh ya lupa nak update ranking blog seminar perniagaan internet saya telah turun ke tangga ke 4. No 2 di belakang satu lagi pencabar seminar perniagaan internet yang lain.

Comments

1 comments to "Mari Belajar SEO"
  1. hello brother,samapai aku ni newbie pun nak belajar SEO sudah ,he he he