Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Laporan JV Giveaway Mawardee berakhir

Sunday, June 29, 2008 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments
Filed under:

Berakhirnya kempen JV Giveaway Mawardee. Beliau dapat mengumpul 4,000 orang sedangkan target asalnya ialah 8,000 orang. Mawardee akan membayar RM732.00 kepada agen-agen PPL nya. Tapi itu bukan masalahnya sebenarnya Mawardee telah berjaya dalam projek mengumpul listnya. Buktinya beliau telah berjaya mendapat komisyen kalau tak silap sebanyak RM1400 dari hasil jualan Rahsia 10K adik Labanon, juga berjaya mendapat hadiah utama iaitu percutian ke Pulau Redang.

Labanon pula telah berjaya mendapat RM20K hasil dari produk 10Knya. Tahniah. Lihatlah betapa perniagaan internet dapat memberi pulangan lumayan kepada remaja berumur 17 tahun dalam masa sebulan!

Alhamdulillah, saya juga mendapat sedikit habuan hasil dari joint venture ini. saya berkongsi tempat ke 4 bersama Labanon dalam laporan JV Giveaway Mawardee dengan 238 orang dan menjual 12 ebook Rahsia10K Labanon. Terima kasih kepada yang mendownload dari link saya. Saya rasa anda juga yang menyertai laporan JV giveaway Mawardee juga ada mendapat sedikit habuan. Jom cari duit internet!

Comments

0 comments to "Laporan JV Giveaway Mawardee berakhir"