Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

LABANON : USAHAWAN INTERNET MUDA YANG BERJAYA

Monday, June 02, 2008 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments

Jika anda mengikuti perkembangan perniagaan internet di Malaysia terutama dari bangsa Melayu, anda pasti mengenali Labanon.



Labanon, 17 , baru mengambil SPM pada tahun 2007 dan sedang menunggu panggilan IPTA kerana keputusan SPM yang cemerlang iaitu 6A. Beliau adalah seorang pelajar yang pintar dengan mendapat 5A di dalam UPSR dan 6A di dalam PMR. SPM. Beliau bersekolah di SMK Dato’ Ahmad Maher, Kota Bharu

Tetapi apa yang lagi hebat dari anak muda ini ialah kejayaan beliau dalam perniagaan internet telah mengalahkan usahawan-usahawan internet yang jauh lebih berusia darinya. Beliau telah mempunyai pendapatan RM10,000 sebulan dengan perniagaan di internet.


Satu kejayaan yang mengkagumkan selepas melihat kejayaannya menjadi usahawan internet ketika masih dibangku persekolahan. Di kala ramai rakan sebayanya menghabiskan masa dengan aktiviti-aktiviti yang tidak berfaedah, beliau telah mempunyai pendapatan yang mencecah pendapatan 5 angka hasil daripada perniagaan internet.

Setelah kejayaan beliau dalam perniagaan internet mendorong beliau menulis satu ebookBeliau juga mendedahkan bahawa satu revolusi besar-besaran akan berlaku tidak lama lagi

Labanon dan rakannya yang menggelar diri mereka Team Flarebiz telah memberitahu saya mengenai perkara ini dan perkara ini amat mengejutkan saya. Saya rasa jika anda mengetahui perkara ini, anda juga akan terkejut besar! Malahan anda akan mengubah minda negatif anda terhadap perniagaan internet selepas ini.

Saya cadangkan anda pergi melihat sendiri revolusi perniagaan internet yang Team Flarebiz memberitahu saya di:
http://www.rahsia10k.com

Revolusi ini bakal mengubah pandangan anda di mana pada hari ini sesiapa sahaja boleh membuat duit secara online tanpa perlu melakukan pekerjaan tetap setiap hari dan hanya perlu duduk depan komputer di rumah sahaja.

Revolusi ini juga bakal mengubah tanggapan anda bahawa buat duit secara online hanya palsu dan kalau boleh pun ia hanya sekadar dapat RM200 sebulan sahaja. Percayalah, kini anda boleh
mendapatkan lebih dari itu malahan lebih daripada gaji bulanan kerja tetap anda hanya melalui perniagaan internet!

Anda boleh menyertai revolusi ini sekarang juga agar anda tidak tercicir dalam senarai orang yang akan melalui revolusi perniagaan internet ini secara besar-besaran di:

http://www.rahsia10k.com

Kini perniagaan internet telah mengubah minda ramai orang dan tidak lagi hanya dilakukan secara parttime semata kerana ramai usahawan internet yang telah melakukannya secara
fulltime.

Saya akan menulis lagi mengenai revolusi internet yang dinyatakan oleh Labanon ini beberapa hari lagi.


Comments

0 comments to "LABANON : USAHAWAN INTERNET MUDA YANG BERJAYA"