Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Azam Cari Duit Internet 2008

Tuesday, January 01, 2008 www.tips-fb.com by Admin · 1 comments
Filed under:

Alhamdulillah azam/target saya untuk mendapatkan RM1000 ke atas sebulan dalam cari duit di internet untuk 2007 telah berjaya dicapai, walau pun bermula agak lambat pada awal tahun.

Sebelum itu target RM200-RM500 pada tahun permulaan saya berjinak untuk cari duit di internet pada tahun 2006 juga telah tercapai.

Di tahun 2008 ini pula saya mempunyai target untuk menambah pendapatan saya sebanyak 3 kali ganda dari tahun ini. Ini bermakna saya terpaksa bekerja lebih keras untuk menembusi pasaran antarabangsa untuk mencapai target ini.

Jika di tahun 2006, saya lebih banyak mendapat pendapatan dari program-program hampeh seperti HYIP,klik dapat duit, baca email dapat duit dan sebagainya, Alhamdulillah pada tahun 2007 saya lebih cenderung kepada cara sebenar cari duit di internet secara berhemah seperti PPC, affiliate,jual digital product,agen,reseller dan sebagainya.

2008, aku melangkah kepadamu dengan lebih bersemangat lagi!

Comments

1 comments to "Azam Cari Duit Internet 2008"
  1. Anonymous says:

    Sdr,

    Anda telah mahir didalam bidang perniagaan melalui internet. Saya ingin mencadangkan produk tambahan perniagaan anda iaitu video emai yang di mulakan oleh talkfusion.com

    Syarikat dari USA ini menawarkan talkfusion untuk software VIDEO EMAIL. Video email akan menjadi satu alat perhubungan, pemasaran, hubungan peribadi dan berbagai lagi cara penyampaian mesej pada masa akan datang.

    Sebagai perniagaan, saudara boleh membeli produk atau menjadi INDEPENDENT ASSOCIATE (penjual) produk ini. Produk ini tidak akan dijual melalui kedai kedai computer atau software diseluruh dunia.

    Sepanjang kajian saya, belum ramai/ada lagi orang dari Malaysia menjadi INDEPENDENT ASSOCIATE lagi . Saya rasa anda dan saya adalah antara orang yang pertama yang menjadi pengedar talk fusion di Malaysia ini.

    Seperti produk internet lain, ia sudah menyediakan website untuk INDEPENDENT ASSOCIATE bila anda mendaftar. Latihan dan tunjuk ajar diadakan pada masa-masa tertentu oleh UPLINE kita.

    Ganjaran juga sama seperti perniagaan lain sila rujuk didalam OPPURTUNITY didalam website yang saya kembarkan. Cuma pembayaran bukan secara PAYPAL yang sentiasa yang menjadi masalah didalam perniagaan internet. Pihak TALKFUSION akan menyediakan GLOBAL PAY CARD (www.globalpaycard.com) yang boleh digunakan disetiap ATM di Malaysia ini dan boleh dikeluarkan dalam TUNAI RM Malaysia.

    Sila rujuk dalam ruang FAQ dibawah tajuk OPPURTUNITY.

    Selain perniagaan yang cara ini, saudara juga boleh menjual PRODUK ini kepada pelanggan korporat atau Kerajaan secara satu-satu dengan harga yang lebih tinggi melalui PURCHASE ORDER atau PESANAN KERAJAAN (L/O).

    Saudara juga boleh menjual kepada webmaster, syarikat pengiklanan, pengedar kereta, florist dan berbagai syarikat lagi.

    Alat bantuan penjualan dalam bentuk powerpoint juga disediakan bila saudara telah menjadi INDEPENDENT ASSOCIATE.

    Saudara juga boleh menyebarkan perniagaan keseluruh dunia sebab ini akan menjadi satu-satu kaedah komunikasi yang penting pada masa akan datang.

    Untuk mengetahui lebih lanjut produk ini sila klik
    http://www.talkfusion.com/1727313
    Click here to view my video email.
    Yang Benar,
    Nasarudin Abu Hassan
    0196612306