Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Cash88 are SCAM?

Saturday, December 01, 2007 www.tips-fb.com by Admin · 4 comments
Filed under:

Salam,

Tentu anda juga pernah dapat email yang mengajak join Cash88 kan? Cash88 adalah program klik dapat duit dan baca email dapat duit. Setelah saya membaca komen En Abd Rafi di post saya sebelum ni Masih Ada Yang Tertipu , saya pun cuba lah daftar, ala benda free kan.

Mula-mula saya teruja juga tengok iklan-iklan klik dapat duit di cash88, semuanya korporat-korporat belaka, betul apa yang di katakan oleh Abd Rafi. Di ruangan kategori e-media, boleh dikatakan semua emedia di Malaysia ada iklan di Cash88.



Juga di kategori ebank, semua bank-bank di Malaysia ni ada.



Anda cuma klik dan biarkan selama 20 saat, 20 point untuk anda. Tetapi apabila semua saya klik ada lebih kurang 1020 point saya, saya pun cuba klik redeem point. Tetapi saya tergelak semula, cantik sungguh marketing strategi owner cash88 ni, anda boleh redeem point dicampurkan sejumlah wang yang taklah murah sangat untuk mendapatkan handphone! Macam gores dan menang pulak.

Iklan untuk di siarkan di Cash88 ni pun boleh tahan mahalnya RM500 untuk 5000 pelawat. Sebenarnya saya tidak fikir syarikat-syarikat korporat tadi mengiklan di cash88. Itu cuma link-link yang mereka letakkan sahaja. Apa tah lagi untuk syarikat gergasi seperti Yahoo,Google dan MSN yang turut ada link di sana. Takkan mereka nak letak RM500 untuk program camni? Apa kelas la..Diaorang punya iklan lagi power.

Kesimpulannya, masih belum ada klik dapat duit yang betul-betul dapat duit mudah di Malaysia ni. Tetapi di US mungkin ada survey dapat duit, klik dapat duit dan sebagainya.

Samada Cash88 SCAM atau tidak seperti tajuk yang saya berikan itu saya tak pasti sebab tak cuba buat pembayaran cuma yang pastinya Cash88 adalah marketing strategi yang baik oleh ownernya iaitu tempat mengiklan dan jual handphone.

Mungkin dapat duit jika cari downline, itu biasalah strategi menarik ramai join program mereka ni dan secara jujurnya saya tak sanggup nak cari downline program macam ni. Kalau anda teruskan terpulanglah...

Comments

4 comments to "Cash88 are SCAM?"
  1. Anonymous says:

    Nasib baik la tak join yg ni...
    Buat mase skrg ni Emailcashpro saje yg boleh percaya...
    walaupun income tak seberapa tp boleh la buat minum kopi...hehe

    Byk info2 dan ebook percuma diberikan...

    http://www.emailcashpro.com/?r=networkbiz

  2. Boleh percaya...?
    kebanyakan PTC-paid to click program tak boleh percaya... kecuali yang dah terbukti membayar.
    Dapatkan keterangan/ testimoni melalui forum berikut:

    http://nogold.com/forum/affiliates-cpc-cpa/22427-easy-clicks-get-paid-dont-wait.html

  3. Anonymous says:

    Sdr,

    Anda telah mahir didalam bidang perniagaan melalui internet. Saya ingin mencadangkan produk tambahan perniagaan anda iaitu video emai yang di mulakan oleh talkfusion.com

    Syarikat dari USA ini menawarkan talkfusion untuk software VIDEO EMAIL. Video email akan menjadi satu alat perhubungan, pemasaran, hubungan peribadi dan berbagai lagi cara penyampaian mesej pada masa akan datang.

    Sebagai perniagaan, saudara boleh membeli produk atau menjadi INDEPENDENT ASSOCIATE (penjual) produk ini. Produk ini tidak akan dijual melalui kedai kedai computer atau software diseluruh dunia.

    Sepanjang kajian saya, belum ramai/ada lagi orang dari Malaysia menjadi INDEPENDENT ASSOCIATE lagi . Saya rasa anda dan saya adalah antara orang yang pertama yang menjadi pengedar talk fusion di Malaysia ini.

    Seperti produk internet lain, ia sudah menyediakan website untuk INDEPENDENT ASSOCIATE bila anda mendaftar. Latihan dan tunjuk ajar diadakan pada masa-masa tertentu oleh UPLINE kita.

    Ganjaran juga sama seperti perniagaan lain sila rujuk didalam OPPURTUNITY didalam website yang saya kembarkan. Cuma pembayaran bukan secara PAYPAL yang sentiasa yang menjadi masalah didalam perniagaan internet. Pihak TALKFUSION akan menyediakan GLOBAL PAY CARD (www.globalpaycard.com) yang boleh digunakan disetiap ATM di Malaysia ini dan boleh dikeluarkan dalam TUNAI RM Malaysia.

    Sila rujuk dalam ruang FAQ dibawah tajuk OPPURTUNITY.

    Selain perniagaan yang cara ini, saudara juga boleh menjual PRODUK ini kepada pelanggan korporat atau Kerajaan secara satu-satu dengan harga yang lebih tinggi melalui PURCHASE ORDER atau PESANAN KERAJAAN (L/O).

    Saudara juga boleh menjual kepada webmaster, syarikat pengiklanan, pengedar kereta, florist dan berbagai syarikat lagi.

    Alat bantuan penjualan dalam bentuk powerpoint juga disediakan bila saudara telah menjadi INDEPENDENT ASSOCIATE.

    Saudara juga boleh menyebarkan perniagaan keseluruh dunia sebab ini akan menjadi satu-satu kaedah komunikasi yang penting pada masa akan datang.

    Untuk mengetahui lebih lanjut produk ini sila klik
    http://www.talkfusion.com/1727313
    Click here to view my video email.
    Yang Benar,
    Nasarudin Abu Hassan

  4. Anonymous says:

    sepatutnya owner ni boleh disaman oleh syarikat2 yg terpapar, SEKIRAnya ia ditanpal tanpa persetujuan pihak2 berkenaan dan dengan tujuan menarik pelanggan untuk tujuan keuntungan