Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Cari Duit Internet : AGLOCO™ Tipu ker?

Thursday, February 15, 2007 www.tips-fb.com by Admin · 2 comments
Filed under: ,



Pelancaran AGLOCO™ tinggal 15 hari lagi.Saya tidak pasti dan berharap AGLOCO™ bukanlah satu program SCAM yang akan menyebabkan masa kita terbuang begitu sahaja seperti program paid email,auto-surf dan sebagainya.
Sebelum ini heboh di egroup-egroup di Malaysia mengenai email berbayar Numenmail yang menjanjikan pulangan USD8888.00. Numenmail ini mendapat sambutan yang hangat sehingga saya yang promosi ala kadar pun mendapat 264 orang downline dan dapat mengumpul kononnya USD8888 dalam masa 2 minggu sahaja.
Saya dari awalnya memang tidak berharap pulangan yang sebegitu besar denga hanya membaca email dan autosurf. Tidak masuk akal bukan? Sementelahan pula ia percuma dan tidak memerlukan kita membuat pembayaran.

Ok mengenai AGLOCO™ pula, kita boleh mula download view bar mereka mulai Mac ini. Seperti yang mereka janjikan dengan hanya mendownload view bar tersebut dan biarkan ia running sendiri, kita boleh mendapat pulangan.Mudah sangat betul ker ni?

Tapi seperti biasa saya tidak akan lupa mewar-warkan kepada anda peluang buat duit di internet dengan program AGLOCO™ ini. Untuk mendapat lebih penerangan mengenai AGLOCO™ di dalam Bahasa Melayu boleh didapati di Agloco Melayu

Tetapi tidak salah untuk dicuba bukan? Mari kita cuba membuat rangkaian Agloco Melayu dengan sistem AGLOCO™ ini. Jika ia tipu pun kita tidak rugi apa-apa, juga tidak rugi masa kerana kita boleh membuat kerja lain semasa AGLOCO™ menjalankan kerja pengiklan mereka.
Jom, mari mendaftar AGLOCO™ segera sebelum pelancaran mereka, dan mula membina rangkaian Agloco Melayu dengan klik banner AGLOCO™ di bawah.

Comments

2 comments to "Cari Duit Internet : AGLOCO™ Tipu ker?"
  1. Anonymous says:

    SAlaam. Iklan2 dari AGLOCO pn banyak mengarut jugak , kerana ianya mempromosikan iklan2 dari pelbagai website :)
    Tapi saya pun join gak dulu saje2 nk tengok, tp dh x cara pn hehe

    Tentang Adsense plak kena bincang bebaik antara Ulamak. Lagi pn bukan niat blogger utk promote iklan suruh menyokong iklan tersebut. Terpulang pada niat masing2

    Ini kerana saya sndr sbg contoh, ada menulis tentang Freemasons, bertujuan utk membongkar keburukan mereka, tetapi keluar iklan2 promosi website Freemason di web kita tu kerana keyword 'freemasons' tu

    So bg saya terpulang pada niat masing2, kerana iklan tu juga boleh menunjukkan kepada masyarakat bahawa Freemason tu wujud dan ada website2 tertentu. Bagi mereka yang beriman sudah tentu tidak akan membeli atau mengikut Freemasons tu. Ini sama seperti kita mendedahkan keburukan orang, tidak semestinya kita dedah atau promote itu bertujuan MENYOKONG dia.

    Sesunggunya Allah maha tahu, asalkan kita tidak bersekongkol sama, beriat jahat, tidak ambil tahu langsung dan seumpama dengannya. Perkara ini perlu diperbincangkan lagi dengan lebih mendalam insyaALlah :) Jazaakumullahu khoir

  2. Anonymous says:

    Sama seperti jika anda berniaga barang. JIka ada org Freemasons datang ke ke kedai anda, anda pun menerima wang dari dia. Anda bukan mencuri dari dia atau menjual arak pada dia.

    Begitu lah contoh dalam soal adsense tu, mereka bayar melalui Google, kita terima je la . Cuma bagi mereka yang takut kepada syubhah itu lah faedahnya Islam suruh berzakat dan sedekah, untuk menyucikan harta kita. kerana nabi tauh akhir zaman ni harta dah x suci semuanya, PASTI ada unsur dari yang syubhah dan haram.

    X payah bagi contoh lain la, kerja kerajaan sndr pun banyak hasil dari syubhah dan haram. Apa2 pn selagi kita boleh cegah kita mesti cegah la, setakat termampu. Asal kita tak buat perkara yang nyata HARAM dan SYUBHAH sudah. Macam Google adsense, kita masih ada cara utk FILTER iklan kita, alhamdulillah, seperti yang penulis ini kata. Wallah u a'lam :)