Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Buat Duit Tanpa Produk Sendiri?

Sunday, December 24, 2006 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments

Dari blog smartusaha. TQ Sifu Zulsmart

Salah satu cara untuk menjana pendapatan di internet adalah dengan menjual produk orang lain. Ia bukan program affiliate, tetapi dikenali sebagai Resell Right (RR), Master Resell Right (MRR) dan satu lagi adalah Private Label Right (PLR). Ketiga-tiga cara ini memerlukan ‘pelaburan’ sekali sahaja untuk mendapatkan produk tersebut, tetapi kemudian menjadi milik anda untuk mendapat income 100% daripadanya.

Klik ----> http://tinyurl.com/yh8rfw


Dengan RR atau MRR, kita boleh menjual produk itu dan mendapatkan hasil 100% tanpa perlu berkongsi dengan pihak lain. ‘Master’ di sini bermaksud, kita juga boleh memberikan hak yang sama kepada pembeli kita. Private Label Right pula bermaksud, kita boleh mengubah kandungan produk itu samada ia artikel, ebook ataupun perisian, dan meletak nama kita. Inilah dikatakan menghasilkan produk digital dengan cepat.
Saranan saya, anda tetap perlu melakukan kajian pasaran sebelum melaburkan wang untuk membeli pakej MRR atau PLR tersebut. Tentukan topik atau permintaan di internet dan kemudian baru mencari produk yang berkaitan untuk dipasarkan. Juga, anda perlu pelajari lebih lanjut mengenai RR, MRR dan PLR ini. Ramai yang membeli produk sebegini tetapi tidak berbuat apa-apa.


Di dalam perniagaan internet, begitu banyak bidang atau model. Tak perlu saya ulangi lagi akan hal ini. Cuma anda perlu menentukan apakah yang sesuai untuk anda. Affiliate? produk sendiri? Servis? MRR? PLR? ……?
Bagaimana Mendapatkan Produk Sebegini?

Salah satu yang telah saya bina untuk anda beli dan jual balik dan juga memberi anda pelbagai software yang amat berguna jika anda webmaster :

http://tinyurl.com/yh8rfw

.

Comments

0 comments to "Buat Duit Tanpa Produk Sendiri?"