Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Cara memulakan Perniagaan Internet Tanpa Produk Sendiri!

Wednesday, September 27, 2006 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments

Assalamualaikum,
Agak lama saya tidak menulis di blog ini. Sejak akhir-akhir ini saya sibuk dengan upgrade website www.blalang.com. Jika anda perasan website ini banyak mengiklankan produk. Sebenarnya produk-produk yang saya iklankan itu bukanlah produk saya. Saya hanya jadi pengiklan ataupun agen jualan sahaja.

salah satu cara memulakan perniagaan Internet tanpa mempunyai produk atau perkhidmatan sendiri adalah menyertai program yang dipanggil affiliate. Program affiliate bermaksud, anda mempromosikan produk atau perkhidmatan perniagaan Internet lain dan anda menerima komisyen atas setiap jualan.

Contoh program affliate yang saya sertai ialah program bio-asli desaku dan terbaru bio-asli desaku dari Julai saya telah mendapat komisyen sebanyak RM130.15!!


Dengan menggunakan link dan banner ini, anda boleh meletakkannya di laman web anda, di dalam email anda, atau di Internet. Apabila seseorang klik pada link atau banner khas anda, dan daftar anda akan menerima komisyen atas setiap pendaftaran atau setiap belian. Ini bergantung pada sesebuah program affliate yang anda sertai itu.



Comments

0 comments to "Cara memulakan Perniagaan Internet Tanpa Produk Sendiri!"