Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda;

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Program Autosurf

Monday, August 28, 2006 www.tips-fb.com by Admin · 0 comments
Filed under: , ,

Assalamualaikum,

Semalam saya dah terangkan berkenaan HYIP dan cara melabur dengan program HYIP.Hari ini saya akan cuba memberi penerangan berkenaan program Autosurf pula.

Apa itu Autosurf?

Autosurf ialah program yang memberi kita pulangan dengan melihat iklan-iklan yang telah membayar di website mereka. Autosurf juga adalah sebenarnya untuk webmaster mempromosi website mereka. Iaitu dengan cara mereka lihat website mereka dan mereka lihat website kita. Sebab itulah jika kita mendaftar dengan autosurf mereka menyediakan ruang yang wajib diisi ialah alamat website kita. Mereka menggunakan sistem kredit setiap kali kita surf iklan-iklan yang terdapat di website mereka.Jumlah kredit itu ialah jumlah ahli lain melihat website kita.Ini bermakna bagi webmaster mereka boleh menarik jumlah pelawat ke website kita.

Bagaimana jika kita tiada website?
Kalau tiada website tetapi hendak juga join program autosurf pun boleh.Jika sesak sangat boleh juga letakkan website saya ---> www.blalang.com . Terima Kasih

Adakah autosurf mengenakan bayaran?

Seperti program-program lain,autosurf juga mengenakan bayaran tetapi bayarannya tidaklah mahal sangat, biasanya dalam USD5-USD10. Tetapi jika tidak mahu membayar pun tidak apa cuma untuk mendapat pulangan tu lambatlah malah ada juga yang langsung tidak membayar dalam bentuk wang, hanya bayar menggunakan kredit surf sahaja.

Di bawah ini saya listkan program autosurf yang telah saya sertai dan anda juga boleh menyertainya juga : Just click the banner.







Bagaimana Mereka membayar anda?
Mereka mendapat pendapatan dari pengiklan-pengiklan yang menyertai program mereka

Seperti HYIP, autosurf juga mempunyai website-website monitor yang memberi rating kepada program autosurf tersebut.Ini adalah kerana dunia internet ini penuh dengan scam. Berikut saya listkan antaranya:

1.
Autosurfmonitor.com
2.

3.

4. Hotsurf
5.
Vip-Monitor

Ok,setakat ini setakat ini sahaja.Anda dijemput menyatakan pendapat anda di ruangan komen.Terima Kasih

Comments

0 comments to "Program Autosurf"